Support

Support centraal in alles wat we doen

Bij Felloo staat service & support centraal in alles wat we doen. We begrijpen dat elke organisatie unieke behoeften heeft en streven ernaar om oplossingen te bieden die perfect aansluiten op jouw specifieke situatie. Onze benadering is persoonlijk en afgestemd op jouw branche en organisatie, zodat we de ideale werkplek creëren die de efficiëntie en productiviteit van jouw team maximaliseert.

Onze ervaren professionals staan voor je klaar

Onze service stopt niet bij de implementatie; wij zorgen voor continue ondersteuning met een team van ervaren professionals die altijd klaarstaan om te helpen. Of je nu technische vragen hebt, een probleem ondervindt of advies nodig hebt over de nieuwste technologieën, onze experts bieden snel en deskundig antwoord.

Direct iemand aan de lijn

Al onze vestigingen beschikken over een eigen supportafdeling om u eenvoudig en snel te kunnen helpen wanneer er zich eventuele problemen voordoen. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur.

Binnen 24 uur antwoord op je vraag

Stuur je liever een e-mail om je supportvraag met ons te delen? Stuur dan een e-mail naar onderstaand e-mailadres. Onze support engineers reageren binnen 24 uur op jouw vraag.

Loop je vast? Geen paniek.

Felloo gebruikt support op afstand met behulp van Teamviewer om u snel en eenvoudig te helpen. Download hieronder de juiste versie van Teamviewer om op de juiste manier geholpen te worden.

Uw eigen Felloo-TOPdesk omgeving

In het Self Service Center logt u in op uw eigen Felloo-TOPdesk omgeving. U kunt inloggen door op onderstaande knop ‘Inloggen’ te klikken.